Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
49,00 zł
od 24,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim otoczeniem i interesariuszami. Jeśli udział w tym biorą komunikatorzy profesjonaliści, to powiemy, że jest to świadome, zaplanowane i zorganizowane komunikowanie, którym zajmują się specjaliści PR-owcy znający sposób na zapobieganie potencjalnym kryzysom i potrafiący przełamywać bariery w porozumiewaniu się ludzi ze sobą. Podstawą tego zawodu jest zawsze kontakt z ludźmi - przyjazny kontakt dający szansę na rozwiązywanie konfliktu.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Liczba stron: 300
Rok wydania: 2007
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788375450576
