Psi Patrol. Zadanie przyklejanie -  - książka

Psi Patrol. Zadanie przyklejanie książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czas na misję z Psim Patrolem – gotowi do działania z naklejkami i zadaniami! Dołącz do Chase’a, Marshalla, Skye i reszty ekipy Psiego Patrolu, by wspólnie rozwiązywać zagadki, przechodzić labirynty i kolorować ulubione scenki! Ta książka pełna jest ekscytujących aktywności, które wciągną każdego fana dzielnych piesków. A dzięki naklejkom dzieci mogą tworzyć własne historie i ozdabiać strony według własnej wyobraźni. Dla kogo? Dla miłośników Psiego Patrolu, którzy lubią łączyć zabawę z aktywnym działaniem. Świetna propozycja na wspólny czas z ulubionymi bohaterami – zarówno w domu, jak i w podróży. Co w środku? Zadania, łamigłówki i kolorowanki z Psim Patrolem Naklejki z dzielnymi pieskami i Ryderem 32 strony interaktywnej zabawy Dlaczego dzieci to uwielbiają? Bo mogą przeżywać przygody razem z bohaterami, których znają z ekranu! Książka angażuje i bawi, a różnorodne aktywności pozwalają dzieciom decydować, co i jak zrobią. Każda strona to okazja do zabawy i twórczego myślenia. A dla rodziców? To nie tylko świetny sposób na spędzenie czasu, ale też narzędzie wspierające rozwój dziecka. Zadania ćwiczą spostrzegawczość, logiczne myślenie i koordynację ręka–oko, a naklejki rozwijają zdolności manualne. Seria Zadanie przyklejanie łączy wszystko to, co dzieci lubią najbardziej – zabawę, zadania i ulubionych bohaterów w jednym miejscu.

Liczba stron: 32

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 22.5x27.0cm

ISBN: 9788384100479

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.