Przeszkoda opisowości w praktyce udzielenia praw na znaki towarowe - Gierszewski Wojciech - książka

Przeszkoda opisowości w praktyce udzielenia praw na znaki towarowe książka papierowa

Gierszewski Wojciech

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Opisowość jest jednym z najczęściej podnoszonych zarzutów w procesie uzyskiwania praw na znaki towarowe zarówno przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej, jak i Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO).

W publikacji autor uporządkował szerokie spektrum zagadnień związanych z oceną opisowości oznaczenia, dając czytelnikowi przystępny i praktyczny materiał umożliwiający szybkie dotarcie do wielu kluczowych kwestii. Problematyka ta występuje niezwykle często na etapie rejestracji, jak również sądowej realizacji prawa do znaku towarowego.

Autor szczegółowo wyjaśnia występujące w praktyce problemy, które przejawiają się w braku jasnego ustalenia granic opisowości oznaczenia, a także różnice w ocenie poszczególnych kategorii oznaczeń.

Publikacja zawiera też analizę poglądów wyrażonych w orzecznictwie sądów krajowych (Naczelnego Sądu Administracyjnego i wojewódzkich sądów administracyjnych), unijnych (Sądu oraz Trybunału Sprawiedliwości), jak również Urzędu Patentowego RP oraz EUIPO.

Książka jest przeznaczona dla adwokatów, radców prawnych, rzeczników patentowych, sędziów oraz pracowników Urzędu Patentowego. Zainteresuje także przedstawicieli nauki zajmujących się prawem własności intelektualnej.

Liczba stron: 324

Rok wydania: 2022

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788382863864

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.