Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
W części teoretycznej pracowni skrótowo przypomniano wiadomości dotyczące marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych. Omówiono tu metody sprzedaży usług i imprez turystycznych oraz towarzyszące im umowy. Pokazano także najważniejsze zasady prowadzenia rozliczeń i ich ewidencjonowania. W części praktycznej są liczne zadania, których rozwiązywanie uczy twórczego wykorzystania wiedzy, skłania do aktywnego poszukiwania informacji w dostępnych źródłach oraz pomaga szlifować umiejętności praktyczne. Dzięki rozmaitym ćwiczeniom uczeń nauczy się rozwiązywać zadania, z którymi może się zetknąć na egzaminie praktycznym z kwalifikacji T.14.
Liczba stron: 104
Rok wydania: 2016
Format (wymiary): 20.0x28.0cm
ISBN: 9788302157653