Power Query w Excelu i Power BI. - Maslyuk Daniil, Raviv Gil - książka

Power Query w Excelu i Power BI. książka papierowa

Maslyuk Daniil, Raviv Gil

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

109,00 zł
od 54,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy chcesz dokonywać cudów z danymi, unikać powtarzalnej pracy i oszczędzać nawet 80 procent czasu? Zautomatyzować kopiowanie i żmudne oczyszczanie danych, aby doprowadzić je do odpowiedniego stanu? A może chcesz ze spokojem podchodzić do podejmowania racjonalnych decyzji opartych na ogromnych ilościach niejednorodnych danych?
Teraz możesz łatwo sprostać takim wyzwaniom i uzyskiwać niezwykłe rezultaty. Wystarczy, że skorzystasz z narzędzi dostępnych w Excelu ― i z tej książki. To zaktualizowane wydanie praktycznego przewodnika po Power Query. Pozwoli Ci opanować umiejętność efektywnego przetwarzania danych i wydobywania z nich wartościowych informacji. Dowiesz się, jak wykonywać złożone prace analityczne i jak używać procedur w języku M. Znajdziesz tu ponad 70 ćwiczeń i 200 plików, dzięki którym nauczysz się importować bezładne, rozdzielone tabele danych i automatycznie przekształcać je w ustrukturyzowane zbiory gotowe do analizy. Większość opisanych technik z łatwością zapamiętasz i użyjesz do swoich potrzeb.
W książce między innymi:
* solidne podstawy pracy z narzędziem Power Query
* proste i zaawansowane techniki dekompozycji tabel
* tworzenie elastycznych procedur w języku M
* pozyskiwanie informacji z danych tekstowych i sieci społecznościowych
* profilowanie danych i poprawianie wydajności zapytań
Power Query i Power BI: więcej i lepiej w krótszym czasie!

Liczba stron: 400

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Mizerska Anna, Watrak Andrzej

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788328926981

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.