Dorosłość z ADHD czyli między chaosem a kreatywnością - Kotlarek Monika - książka

Dorosłość z ADHD czyli między chaosem a kreatywnością książka papierowa

Kotlarek Monika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Twoje całe (szczęśliwe) życie z ADHD
Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi kojarzono do niedawna wyłącznie z dziećmi. Ruchliwość, impulsywność, brak umiejętności skupienia się na zadaniach ― te cechy przypisywano przede wszystkim chłopcom, przy czym uważano, że przemijają z wiekiem. Tymczasem badania naukowe i doświadczenia setek tysięcy dorosłych ludzi na całym świecie pokazują jednoznacznie, że zaburzenie neurologiczne, jakim jest ADHD, nie stanowi domeny dzieciństwa. Osobom nim dotkniętym zespół nadpobudliwości psychoruchowej towarzyszy całe życie.
Niestety, świadomość ADHD osób dorosłych pozostaje niewielka. Mimo że zaburzenie to dotyczy nawet 5 procent populacji, wciąż zbyt mało kobiet i mężczyzn otrzymuje prawidłową diagnozę. W efekcie są zmuszeni funkcjonować w społeczeństwie w poczuciu inności i niedopasowania, bez dostępu do terapii, dodatkowo często zmagają się z depresją, lękiem lub uzależnieniami.
Ta książka ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości na temat ADHD u dorosłych, lecz również dostarczenie praktycznych wskazówek, jak skutecznie funkcjonować z tym zaburzeniem. Ma je pokazać jako źródło trudności, ale też jako unikatowy sposób funkcjonowania, mogący się stać wyjątkową supermocą ― o ile zostanie właściwie zrozumiany, zaakceptowany i poprowadzony.
Media:
Onet.pl: Psycholożka: ADHD nie da się wyleczyć ani w żaden sposób pozbyć

Liczba stron: 352

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.0x20.8cm

ISBN: 9788328904941

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.