Postman w praktyce Kompletny przewodnik po REST API - Podraza Rafał - książka

Postman w praktyce Kompletny przewodnik po REST API książka papierowa

Podraza Rafał

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poznaj kod aplikacji i naucz się go analizować

API, czyli application programming interface, to sposób, w jaki różne aplikacje komunikują się ze sobą - swoisty język aplikacji. Jeśli jesteś programistą, testerem lub menedżerem projektów, zrozumienie tego języka otworzy Ci drzwi do efektywniejszej pracy, lepszego projektowania systemów i bardziej świadomego podejmowania decyzji. API bowiem to fundament współczesnych aplikacji - niezależnie od tego, czy mówimy o platformach mobilnych, aplikacjach webowych, czy systemach integracyjnych.
Z tematyką API bezpośrednio powiązany jest Postman. To narzędzie, które pozwala tworzyć i wysyłać zapytania do API, symulować różne scenariusze reakcji aplikacji, automatyzować testy, a także monitorować działanie API w czasie rzeczywistym.
Ta książka ma na celu pomóc Ci zrozumieć i opanować testowanie API przy użyciu Postmana. Bez względu na to, czy jesteś początkującym testerem oprogramowania, czy doświadczonym programistą, znajdziesz tu coś dla siebie. Dzięki praktycznym wskazówkom i konkretnym zadaniom nie tylko zrozumiesz przedstawione zagadnienia, ale przede wszystkim będziesz w stanie zastosować zdobytą wiedzę w praktyce, co otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe w branży IT.
Opanuj podstawy działania API
Naucz się efektywnie korzystać z Postmana
Poznaj zaawansowane techniki, takie jak automatyzacja testów i monitorowanie

Liczba stron: 120

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 15.8x23.5cm

ISBN: 9788328925700

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.