Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Książka stanowi kompendium wiedzy o pomiarze dokonań (wyników). Prezentuje w sposób przystępny zalety i wady różnych koncepcji pomiaru dokonań stosowanych w praktyce polskich i światowych przedsiębiorstw. Ostatni rozdział stanowi przewodnik pozwalający na opracowanie systemu pomiaru dokonań dostosowanego do specyfiki firmy i wymagań zarządzających. Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr hab. Alicji Jarugi: „Procesy globalizacji znacznie przyspieszyły powstawanie nowych koncepcji pomiaru i przekazywania informacji o wynikach działalności przedsiębiorstw, zwłaszcza wielkich korporacji o zasięgu międzynarodowym. Niektóre z tych koncepcji zastosowano w Polsce. W książce przedstawiono ewolucję wiedzy w zakresie pomiaru dokonań, zbadano czynniki oddziałujące na zmiany w rachunkowości zarządczej w zakresie pomiaru dokonań. (…)
Na szczególną uwagę zasługuje próba opracowania typologii analizowanych koncepcji pomiaru dokonań oraz studium zbadanych w praktyce przypadków wprowadzania i funkcjonowania systemów tego pomiaru. Książka zasługuje na polecenie zarówno ekspertom rachunkowości i ?nansów, jak i studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania”.
Liczba stron: 168
Rok wydania: 2008
ISBN: 9788372518231
