Podstawy systemów operacyjnych Tom 2 - Silberschatz Abraham, Gagne Greg, Galvin Peter B. - książka

Podstawy systemów operacyjnych Tom 2 książka papierowa

Silberschatz Abraham,Gagne Greg,Galvin Peter B.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

144,00 zł
od 72,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podstawy systemów operacyjnych to dziesiąte, najnowsze wydanie najlepszego na świecie podręcznika o systemach operacyjnych, stosowanego powszechnie na uczelniach wyższych w Polsce. Opisano w nim rozwój systemów, budowę sprzętu, zarządzanie procesami i pamięcią. Omówiono podsystem wejścia-wyjścia, nowe technologie i rozwiązania programowe, związane z rozwojem urządzeń pamięci zewnętrznej oraz szyn łączących je z procesorem i pamięcią główną. Sporo miejsca poświęcono systemom rozproszonym i zagadnieniom dotyczącym ochrony i bezpieczeństwa informacji. Omówiono także przykładowe systemy operacyjne, w tym najnowszy Windows i Linux. Wielką zaletą książki jest przystępny język, czytelne rysunki i ćwiczenia do każdego rozdziału.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów informatyki na wszystkich uczelniach wyższych.
Książka została wydana w dwóch tomach, aby ułatwić Czytelnikom korzystanie z niej.
W Tomie II zostały omówione następujące zagadnienia:
Mechanizmy niezbędne do zapewniania bezpieczeństwa i ochrony systemów komputerowych Maszyny wirtualne oraz sieci i systemy rozproszone Przykłady dwóch prawdziwych systemów operacyjnych Linuxa i Windows 10 Nieużywane systemy operacyjne, które wywarły duży wpływ na rozwój dziedziny, szczegółowe ujęcie trzech starszych systemów operacyjnych: Windows 7, BSD i Mach.

Liczba stron: 676

Rok wydania: 2021

Tłumacz: Płoski Zdzisław

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788301215989

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.