Podejście TDD w Javie - Mellor Alan - książka

Podejście TDD w Javie książka papierowa

Mellor Alan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

79,00 zł
od 39,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Koncepcja programowania sterowanego testami oznacza tworzenie kodu wysokiej jakości. TDD (ang. test-driven development) uznaje testowanie za integralny element procesu tworzenia aplikacji. To proste i potężne narzędzie ułatwia także skuteczne zastosowanie wzorców projektowych. Jeśli planujesz zostać biegłym architektem oprogramowania, opanowanie TDD w praktyce jest koniecznością!
Dzięki tej książce zrozumiesz moc programowania sterowanego testami. Bazując na świetnie wyjaśnionym procesie budowy przykładowej aplikacji zgodnie z paradygmatem TDD, przyswoisz mechanizmy: cykl czerwone, zielone i refaktoryzacja, a także wzorzec przygotowania, działania i asercji. Dowiesz się też, jak za sprawą odwrócenia zależności i zamienników testowych uzyskać kontrolę nad systemami zewnętrznymi, takimi jak bazy danych. Poznasz ponadto zaawansowane techniki projektowania, w tym zasady SOLID, refaktoryzację i architekturę heksagonalną. Na podstawie piramidy testów nauczysz się znajdować równowagę między szybkimi i powtarzalnymi testami jednostkowymi a testami integracyjnymi. Używając Javy 17, opracujesz nowoczesną mikrousługę REST opartą na bazie danych PostgreSQL.
W książce między innymi:
* kodowanie przypadków testowych w Javie
* miejsce TDD w procesie tworzenia oprogramowania
* pisanie w Javie solidnego kodu wielokrotnego użytku
* rzeczywiste działanie TDD i jego skuteczność
* przebieg pracy w TDD
* refaktoryzacja a TDD
TDD: Twoja ścieżka do doskonałości w programowaniu!

Liczba stron: 304

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Stangel Karolina

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788328922099

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.