Pary nie do pary - Gronkowska Dorota - książka

Pary nie do pary książka papierowa

Gronkowska Dorota

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

29,00 zł
od 14,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Życie mija nieuchronnie. Czas biegnie nieubłaganie. Człowiek w przestrzeni między niebem a ziemią musi odnaleźć swoje miejsce, swoje Tu i Teraz.
Drogi Czytelniku, jeśli masz ochotę choć na chwilę zatrzymać się w codziennym biegu, to przeczytaj tę książkę. Znajdziesz w niej wiele refleksji na temat radzenia sobie z sytuacjami niechcianymi i niespodziewanymi w życiu. Wraz z autorką zwiedzisz kilka uroczych pod względem kultury i przyrody miejsc, prześledzisz wewnętrzne zmaganie z samym sobą w obliczu słabości i walki z niepokornym losem.
Wrażliwi odnajdą wiele odniesień kulturowych i będą mieli przyjemność rozpoznawać cytaty zaczerpnięte z literatury.
Książka ma budowę ramową – początek i koniec tekstu wzajemnie się uzupełniają. W życiu nic nie dzieje się przypadkiem, wszystko ma swój sens, choć odczytywany w różnym czasie i w wieloraki sposób. Moc w słabości się doskonali…
Jeśli jest noc, to nadejdzie dzień, jeśli smutek, to pojawi się też radość. Zwykłe Pary nie do pary. Pozorne sprzeczności, które ostatecznie tworzą jedność.
Autorka chce wskazać nadzieję i pokazać drogę do jej odzyskania, przedstawić przemianę, jakiej człowiek podlega, zwłaszcza w sytuacjach bardzo trudnych.

„Czas narodzin i śmierci.
Przychodzenia i odchodzenia.
Mówienia i wyciszenia.
Pamięci i zapomnienia.
Zawsze ten sam i nowy.
Istnieje więc rzeczywistość poza czasem?”

Walorem książki są również ilustracje, które stanowią dopełnienie treści i ubogacają całość.

Liczba stron: 110

Format (wymiary): 14.3x20.5cm

ISBN: 9788396558503

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.