Opieka geriatryczna w Polsce -  - książka

Opieka geriatryczna w Polsce książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Intencją autorów tej książki jest wyeksponowanie ważnych zagadnień związanych ze starzeniem się społeczeństw oraz konsekwencjami tego zjawiska dla funkcjonowania systemów zabezpieczenia społecznego w Polsce i w Europie.

Geriatria, gerontologia i opieka geriatryczna to dyscypliny dynamicznie rozwijające się w ostatnich latach na całym świecie. Stanowią jednocześnie obszary, na których powstają najpoważniejsze etyczne, moralne i ekonomiczne wyzwania. W książce pokazano wybrane aspekty opieki geriatrycznej, sygnalizując deficyt w zakresie rozwiązań systemowych w Polsce. Jednocześnie przedstawiono kierunki rozwoju polityki wobec ludzi starszych nakreślonej w wielu dokumentach strategicznych, wskazującej na priorytety w obszarze rozwoju form oraz standardów jakościowych opieki nad ludźmi starszymi w Polsce i Europie. Zespół autorów tej książki nie wyczerpał niewątpliwie wszystkich tematów, niemniej poruszone zostały najważniejsze problemy w zakresie opieki geriatrycznej, w tym:
• demografia i epidemiologia starzejącego się społeczeństwa,
• odpowiedzialność państwa za opiekę nad ludźmi starszymi,
• organizacyjne, finansowe i jakościowe aspekty opieki geriatrycznej,
• zagadnienia kliniczne dotyczące starości.

Książka jest przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców, w tym osób decydujących o kształcie polityki społecznej i zdrowotnej w związku ze starzeniem się społeczeństwa, menadżerów i profesjonalistów w ochronie zdrowia, studentów kierunków medycznych oraz nauk o zdrowiu, organizacji pozarządowych i społeczności lokalnych.

Liczba stron: 186

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788375568516

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.