Oddłużenie w upadłości konsumenckiej i układzie konsumenckim - Adamus Rafał - książka

Oddłużenie w upadłości konsumenckiej i układzie konsumenckim książka papierowa

Rafał Adamus

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W publikacji omówiono przesłanki, tryby i skutki oddłużenia niewypłacalnych osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, w tym także byłych przedsiębiorców. Wyjaśniono, jakie znaczenie z punktu widzenia przepisów prawa o niewypłacalności ma tzw. moralność płatnicza dłużnika. Książka jako pierwsza na rynku omawia nowelizację przepisów z 30.08.2019 r. o upadłości, która wchodzi w życie w marcu 2020 r. Nowe regulacje stanowią krok w kierunku dalszego poszerzenia możliwości oddłużenia osób fizycznych. Autor za pomocą tabel w przystępny sposób przybliża zarówno różne rodzaje procedur oddłużeniowych, jak i ich poszczególne etapy. Czytelnik dowie się z książki:
– w jakich przypadkach oddłużenie poprzedza likwidacja majątku dłużnika,
– kiedy możliwe jest natychmiastowe oddłużenie bez wykonywania długoletniego planu spłaty,
– jakie są warunki zawarcia układu konsumenckiego z wierzycielami bez utraty majątku.
Adwokatom i radcom prawnym pomoże w udzielaniu poradnictwa prawnego dłużnikom i wierzycielom, a sędziom – w rozstrzyganiu tego typu spraw. Notariusze znajdą w niej pomoc przy sporządzaniu aktów notarialnych w związku z likwidacją majątku dłużnika poprzedzającą oddłużenie, a dla komorników stanowić będzie wsparcie przy sprawach z zakresu zawieszenia i umorzenia egzekucji. Książka zainteresuje menedżerów, doradców restrukturyzacyjnych, pracowników organizacji na rzecz praw konsumentów, a także samych dłużników i wierzycieli.

Liczba stron: 208

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788381874205

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.