Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych w sektorze publicznym - Hoc Stanisław, Kowalik Piotr, Marek Ryszard, Kuźma Mariusz - książka

Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych w sektorze publicznym książka papierowa

Hoc Stanisław, Kowalik Piotr, Marek Ryszard, Kuźma Mariusz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Z dniem 1.1.2015 r. weszła w życie ustawa z 7.11.2014 r. o ułatwieniu wykonywania działalności gospodarczej (Dz.U. z 2014 poz. 1662). Wprowadziła ona liczne i dość istotne zmiany do ustawy z 29.8.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.). Dotyczą one głównie usytuowania w strukturze organizacyjnej i zadań administratora bezpieczeństwa informacji (ABI). Po nowelizacji rola osoby pełniącej tę funkcję w organizacji oraz jej znaczenie w procesie przetwarzania danych osobowych wyraźnie wzrosły. Administrator bezpieczeństwa informacji uzyskał szerokie uprawnienia kontrolne w swojej jednostce oraz gwarancje samodzielności w procesie ich realizacji.

W celu uszczegółowienia sposobu realizacji zadań określonych w znowelizowanej ustawie o ochronie danych osobowych Minister Administracji i Cyfryzacji wydał:
rozporządzenie z dnia 11 maja 2015 r. w sprawie trybu i sposobu realizacji zadań w celu zapewniania przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora bezpieczeństwa informacji (Dz. U. z 2015 r. poz. 745), które weszło w życie w dniu 30 maja 2015 r.
rozporządzenie z dnia 11 maja 2015 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez administratora bezpieczeństwa informacji rejestru zbiorów danych (Dz.U. poz. 719), które weszło w życie z dniem 26 maja 2015 r.

Liczba stron: 420

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 23.8x16.5cm

ISBN: 9788325576721

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.