Nocny Tygrys - Choo Yangsze - książka

Nocny Tygrys książka papierowa

Choo Yangsze

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Nocny tygrys” Yangsze Choo. Magia, tajemnica, legenda
Bestseller „New York Timesa”, książka Lutego 2019 Amazona, nominowana do wielu nagród, w tym do Goodreads Choice Awards, polecana przez klub książkowy zdobywczyni Oscara, aktorki Reese Whiterspoon. Wymarzona lektura dla fanów Isabel Allende.
Poruszająca opowieść o młodej tancerce i osieroconym chłopcu, na których losy wpłynie stara chińska legenda o ludziach-tygrysach.
Bystra i ambitna Ji Lin, aby spłacić długi swojej matki, dorabia jako tancerka. Życie Ji Lin wywróci się do góry nogami, gdy jeden z partnerów do tańca zostawi jej makabryczną pamiątkę. 11-letni sierota Ren ściga się z czasem, bo ma tylko 49 dni, aby spełnić ostatnie życzenie zmarłego Mistrza. Jeżeli mu się nie uda, dusza Mistrza będzie się błąkać po świecie na wieki. Grozę niewyjaśnionych śmierci w mieście podsycają plotki o mężczyznach przemieniających się w tygrysy. Ji Lin i Ren w pełnej niebezpieczeństw wędrówce wspólnie przemierzają piękne jak ze snu krajobrazy Malezji. A czas nieubłaganie mija…
„Nocny tygrys” Yangsze Choo to książka, w której przeplatają się czasy kolonializmu i współczesność, przesądy i ambicje, miłość i rywalizacja, a wszystko to spowite folklorem, legendą i tajemnicą. To przejmująca opowieść o dojrzewaniu i poszukiwaniu swojego miejsca na świecie.
Tłumaczenie: Agnieszka Walulik

Liczba stron: 502

Rok wydania: 2020

Tłumacz: Walulik Agnieszka

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788366005860

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.