Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
50,00 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Książka jest pierwszą na naszym rynku monografią prezentującą dyrektywę o nieuczciwych praktykach handlowych przedsiębiorców. Autor w klarowny i pogłębiony sposób przedstawia cele oraz znaczenie nowego unormowania dla funkcjonowania jednolitego rynku, a szczególnie kształtowania na nim rzetelnych relacji przedsiębiorca-konsument. Analizuje jednocześnie trudną problematykę związaną z implementacją dyrektywy, dokonując wyważonej oceny niektórych rozwiązań zawartych w projektach ustawy służących transpozycji. Szeroko nawiązuje do dorobku doktryny krajowej i zagranicznej oraz orzecznictwa sądowego, zwłaszcza wyroków Trybunału Konstytucyjnego oraz Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Niewątpliwą zaletą publikacji jest odwołanie do wielu aktów prawnych i dokumentów wspólnotowych pozostających w bezpośrednim związku z omawianą ramową dyrektywą. Publikacja może zainteresować szerokie kręgi przedstawicieli profesji prawniczych, przedsiębiorców i organizacje konsumenckie.
Liczba stron: 280
Rok wydania: 2007
ISBN: 9788372517326
