Nasz wspaniały mózg - Carper Jean - książka

Nasz wspaniały mózg książka papierowa

Carper Jean

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Mózg jest naszym najważniejszym narządem, siedzibą naszego „Ja”, naszej inteligencji i osobowości. Nic w naszym życiu nie jest tak ważne i niezbędne jak prawidłowo działający mózg. Od jego funkcjonowania zależy nasz sukces życiowy i zadowolenie z życia.
Książka opisuje wyniki najnowszych badań nie tylko nad znanymi od dawna środkami wpływającymi na pracę mózgu, jak kofeina i cukier, ale także nad takimi, które stały się przedmiotem zainteresowania dopiero niedawno, np. fosfatydyloseryna i substancje zawarte w liściach miłorzębu (Gingko biloba). Autorka rozpatruje problem wpływu witamin na regulację samopoczucia i poprawę poznawczych funkcji mózgu. Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby przystąpić do poprawy fizjologii naszego mózgu, zwiększenia jego wydajności i kontynuowania optymalnych czynności intelektualnych i emocjonalnych. Ta książka mówi nam, jak i dlaczego musimy zacząć od zaraz!

„Twierdzenie, że odpowiednie pożywienie i zawarte w nim substancje działające na układ nerwowy mogą polepszyć funkcje intelektualne, pomagać w koncentracji umysłowej, zmniejszać stres, regulować czynności sensomotoryczne, utrzymywać wysoki poziom motywacji, przyspieszać czas reakcji, a nawet – być może – zapobiec starzeniu się mózgu, nie jest już tylko przedmiotem rozważań teoretycznych. Neurofizjologia odżywiania znajduje się jeszcze w swym początkowym stadium rozwoju, ale już teraz może się poszczycić ciekawymi osiągnięciami”.
– „Psychology Today”

Liczba stron: 320

Rok wydania: 2019

Tłumacz: Dubiski Stanisław

Format (wymiary): 15.5x23.0cm

ISBN: 9788361524595

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.