Miłość hetery - Kamieniecka Stefania Maria - książka

Miłość hetery książka papierowa

Kamieniecka Stefania Maria

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ta wstrząsająca historia jest nie tylko romansem, lecz także sensacyjną powieścią historyczną z okresu wojen persko-greckich, opisującą obyczaje i psychikę ludzi tamtych czasów. O tyle wiernie, o ile było to możliwe, na podstawie strzępków przekazów z tej zamierzchłej epoki, okrytej kirem tajemnicy. Pozwoliło to autorce na popuszczenie wodzów wyobraźni. W powieści jest tak wiele autentycznych zdarzeń i postaci, jak fantastyki. Okazuje się, że w tym szokująco rozpustnym świecie, w którym nawet bogowie prowadzą rozwiązły tryb życia, znajduje się miejsce na szaloną miłość między heterą a homoseksualnym wodzem.
Stefania Maria Kamieniecka jest poetką i powieściopisarką, absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, zamieszkałą w Wiedniu. W 1983 roku uzyskała honorowe dożywotnie członkostwo Arizona Press Club w Phoenix (USA), dokąd wyemigrowała po internowaniu. Otrzymała je za „walkę o możność pisania prawdy”, jak uzasadniono. W Polsce była zatrudniona w „Dzienniku Zachodnim” w Katowicach, a od roku 1980 w prasie „Solidarności“. Po przeniesieniu się ze Stanów do Niemiec pisała w dziennikach: „Neue Westfälische” w Minden i „Rhein-Neckar-Zeitung” w Heidelbergu oraz w tygodniku polonijnym. Wydała trzy tomiki poezji i dwie powieści w języku niemieckim. Na polskim rynku wydawniczym ukazało się do tej pory jej dwadzieścia powieści. W styczniu 2012 roku zdobyła główną nagrodę w Konkursie Literackim Wydawnictwa Astrum za powieść „W żelaznym uścisku”.

Liczba stron: 246

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788395243417

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.