Microsoft Excel 2016 Analiza i modelowanie danych biznesowych - Winston Wayne - książka

Microsoft Excel 2016 Analiza i modelowanie danych biznesowych książka papierowa

Wayne Winston

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2016 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. To wydanie zawiera ponad 150 problemów z rozwiązaniami, a także rozdział o podstawach modelowania, pozwalając od razu przejść do realnej pracy.
Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programie Excel
• Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analiz
• Podsumowywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i statystyk opisowych
• Wykorzystanie linii trendu, regresii wielokrotnej i wygładzania wykładniczego
• Użycie zaawansowanych funkcji, takich jak OFFSET i INDIRECT
• Kluczowe funkcje finansowe, statystyczne i czasowe
• Wykorzystanie nowych typów wykresów programu Excel 2016
• Tworzenie bardziej efektywnych wykresów w Power View
• Przetwarzanie złożonych optymalizcji przy użyciu Excel Solver
• Symulacje Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacji
• Posługiwanie się funkcją AGGREGATE i fragmentatorami
• Tworzenie tabel przestawnych z danych z różnych arkuszy
• Podstawy rachunku prawdopodobieństwa i twierdzenie Bayesa
• Automatyzacja powtarzalnych zadań przy użyciu makr
O autorze
Wayne L. Winston jest wykładowcą Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston. Od ponad 20 lat uczy najbardziej efektywnych technik wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics.

Liczba stron: 894

Format (wymiary): 17.0x22.8

ISBN: 9788375413144

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.