Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym i chętnie podejmowanym przez badaczy tematem. Można je bowiem analizować z perspektywy socjologii, psychologii, medioznawstwa, ale także teologii i kulturoznawstwa. Ponieważ ich odbiorcą jest człowiek, nie sposób tej wszechstronności uniknąć. Wiedza na temat radia, telewizji, filmu, Internetu jest fundamentem ludzkiej mediosfery, w tym przede wszystkim właściwego ich odbioru.
Ogromna popularność mediów audiowizualnych wśród odbiorców, a zatem ich podatność na oddziaływanie nie pozwala przejść obojętnie wobec tej problematyki. Stąd też zespół pracowników naukowych oraz doktorantów Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie podjął się gruntownych badań nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, efektem czego jest niniejsza publikacja.
Liczba stron: 324
Rok wydania: 2012
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788371510946