Materialne prawo administracyjne Wybrane zagadnienia -  - książka

Materialne prawo administracyjne Wybrane zagadnienia książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.

79,00 zł
od 39,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Publikacja przedstawia kluczowe obszary prawa administracyjnego w jego wymiarze materialnym. Autorzy prezentują instrumenty prawne, za pomocą których państwo oddziałuje na konkretne sfery objęte regulacjami administracyjnoprawnymi obejmujące:

• administracyjnoprawną sytuację osób fizycznych, regulację obywatelstwa i problematyki cudzoziemców,
• zagadnienia udostępniania informacji publicznej i ochrony danych oraz regulację wolności zgromadzeń i zrzeszania się,
• administracyjnoprawną regulację bezpieczeństwa i porządku na poziomie krajowym i lokalnym oraz problematykę związaną ze stanami nadzwyczajnymi,
• ochronę środowiska oraz administracyjnoprawną regulację zagadnień dotyczących planowania, gospodarowania nieruchomościami oraz prawa budowlanego,
• zagadnienia dotyczące unormowań z zakresu ochrony zdrowia oraz uzależniania od alkoholu, obrotu napojami alkoholowymi i przeciwdziałania narkomanii.

Opracowanie uwzględnia najnowsze zmiany legislacyjne, w tym np. ustawę z 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Praktyczny walor publikacji podkreślają liczne przykłady, aktualne orzecznictwo, poglądy doktryny oraz komentarze.

Książka przeznaczona jest dla studentów, aplikantów, praktyków prawa, pracowników administracji oraz przedstawicieli nauki.

Liczba stron: 558

Rok wydania: 2025

ISBN: 9788384380437

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.