Lourdes Ziemia uzdrowień - Theillier Patrick - książka

Lourdes Ziemia uzdrowień książka papierowa

Patrick Theillier

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

28,00 zł
od 14,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Doktor Patrick Theillier przez dwanaście lat pracował w Biurze Medycznym przy Sanktuarium Matki Bożej w Lourdes (francuskie Pireneje). W tym czasie u przybywających tam z całego świata pielgrzymów regularnie stwierdzał nagłe uzdrowienia z ciężkich chorób.
Oczywiście nie wszystkie uzdrowienia z Lourdes zostały ogłoszone cudami. Kościół jest bowiem w owej materii wyjątkowo ostrożny i uznał ich 67 po wyjątkowo starannej weryfikacji medycznej. Niemniej, wielu innym uzdrowieniom można przypisać „cudowną naturę”, również dlatego, że łączą się z wewnętrzną przemianą osób, które nieoczekiwanie odzyskały zdrowie.
Na podstawie licznych świadectw dotyczących nadzwyczajnych uleczeń duszy i ciała – tych najnowszych oraz zgromadzonych w archiwum Biura Medycznego – autor relacjonuje najpiękniejsze, najbardziej wstrząsające uzdrowienia, które dokonały się za przyczyną Matki Bożej na przestrzeni 160 lat od objawień, które miała Bernadeta Soubirous w 1858 r.

Patrick Theillier, lekarz z kilkudziesięcioletnim stażem, członek Międzynarodowego Komitetu Medycznego w Lourdes (CMIL), w latach 1998–2009 stał na czele Biura Medycznego działającego przy sanktuarium. Badacz uzdrowień, gorliwy katolik, autor książek tłumaczonych na wiele języków. W polskim przekładzie ukazały się m.in. Porozmawiajmy o cudach – Lourdes (Warszawa 2003) oraz bestseller Za progiem śmierci. O tych, co widzieli zaświaty (Kraków 2017).

Liczba stron: 424

Tłumacz: Pająk Zofia

Format (wymiary): 11.0x18.0cm

ISBN: 9788381442442

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.