Lokalne partnerstwo na rzecz wody - Gryz Jarosław, Gromadzki Sławomir - książka

Lokalne partnerstwo na rzecz wody książka papierowa

Gryz Jarosław, Gromadzki Sławomir

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

89,00 zł
od 44,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wydawnictwo PWN przedstawia kolejną publikację poświęconą jednemu z ważniejszych zagadnień – wyzwań XXI w.
Chodzi o działania związane z ochroną zasobów wodnych – tym samym ochroną środowiska naturalnego dla obecnych i przyszłych pokoleń. Retencja wody jest jednym z instrumentów kształtowania Europejskiego Zielonego Ładu. Nie ma jednak wyznaczonego konkretnego preferowanego modelu retencji. Publikacja Lokalne partnerstwo na rzecz wody przedstawia właśnie taki model. Czytelnik będzie w niej mógł znaleźć informacje na temat: uwarunkowań retencji wody w Polsce (np. ekonomiczne skutki suszy), zastosowania metody LEADER w planowaniu strategii ochrony zasobów wody, lokalnego partnerstwa na rzecz wody (np. plan przeciwdziałania niedoborom wody), uniwersalnego, europejskiego modelu lokalnego partnerstwa na rzecz wody, polskiego modelu zarządzania retencją wody w systemie zarządzania kryzysowego. wdrożenia w Polsce powszechnego systemu zaopatrzenia rolnictwa w wodę do produkcji rolnej.
Publikację tę kierujemy do inżynierów środowiska, hydrologów, administracji na szczeblu wojewódzkim, samorządowym, ekspertów samorządowych, konsultantów ds. zarządzania kryzysowego, ochrony środowiska naturalnego, rolnictwa, gospodarki wodnej czy ekonomii. Książka może być również przydatna studentom studiów poświęconym bezpieczeństwu, inżynierii i ochrony środowiska i innym w zakresie projektowania rozwiązań łączących wiele dyscyplin wiedzy.

Liczba stron: 252

Format (wymiary): 15.0x23.5cm

ISBN: 9788301226589

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.