Lider w stylu GROM - Mateńczuk Paweł, Ślimak Marian, Wasilewski Ryszard - książka

Lider w stylu GROM książka papierowa

Mateńczuk Paweł, Ślimak Marian, Wasilewski Ryszard

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Żołnierze Jednostki Wojskowej GROM to elita Wojska Polskiego z doświadczeniem zdobytym podczas wojny, a więc czasu, w którym pomyłka podczas planowania operacji bojowej może oznaczać śmierć wielu ludzi. Dlatego wyszkolenie bojowe zawsze musi być uzupełnione wiedzą operacyjną, planistyczną, analityczną. Wraz ze sprytem i inteligencją w działaniu pomaga to w osiągnięciu sukcesu.
„Lider w stylu GROM” to pokazanie wartości ważnych dla żołnierzy GROM oraz doświadczeń zdobytych podczas służby, udziału w operacjach i współpracy z NAVY SEALS podczas wojny w Iraku w latach 2002-2004. Są one z powodzeniem wykorzystywane w życiu cywilnym. Przykładowo, proces planowania oparty na amerykańskim modelu wojskowym może być wykorzystywany w biznesie, zwłaszcza przy okazji działań, które zawierają element ryzyka i niepewności.
Autorzy odpowiadają o biznesie także na przykładzie doświadczeń wyniesionych z własnej działalności na tym polu: prowadzenia firm, szkoleń i innych przedsięwzięć.
Z tej książki dowiecie się Państwo: • Jak skutecznie stworzyć własną markę; • Jak wykorzystać model planowania sił specjalnych w swojej firmie; • Jak ważna jest innowacyjność; • W jaki sposób kierować zespołem; • Że pasja jest lepsza od pracy; • I że generalnie w życiu sprawdza się zasada „śmiały zwycięża”. Książka jest bogato ilustrowana zdjęciami, tabelami i wykresami, które pomagają zrozumieć unikalny proces planowania i jego wpływ na biznes.

Liczba stron: 287

Rok wydania: 2022

Format (wymiary): 13.5x21.5cm

ISBN: 9788311167278

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.