Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
204,00 zł
od 102,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasnego przekazu wiadomości. W tej bestsellerowej książce autor opisuje najważniejsze strategie tworzenia efektywnych wizualizacji danych. Prowadzi czytelników przez kolejne etapy tworzenia diagramów, wykraczających poza proste wykresy liniowe, słupkowe i kołowe. Na ponad pięciuset przykładach demonstruje, krok po kroku, co należy, a czego nie warto robić podczas prezentacji danych. Przedstawia zasady percepcji wizualnej oraz sposób podejmowania subiektywnych decyzji dotyczących stylu w odniesieniu do projektu wykresu. Książka zawiera ponad 80 analiz różnorodnych typów wizualizacji (histogramy, kartogramy, wykresy horyzontalne i grzbietowych), wskazując miejsce każdego z nich w zestawie narzędzi wizualnych. To praktyczny przewodnik dla wszystkich, którzy komunikują się za pomocą prezentacji: naukowców, mówców, trenerów, pracowników zarządów, menedżerów, dziennikarzy, blogerów i studentów.
Liczba stron: 478
Rok wydania: 2024
Tłumacz: Paziewska Aleksandra
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788301235024
Wydanie: 1