Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Książka wprowadza w zagadnienie szeroko pojętej kompozycji graficznej, na przykładzie różnych form wydawniczych i użytkowych.
Opowiada o charakterystycznych cechach layoutu i najważniejszych elementach, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy jego tworzeniu. Są to m.in. podział i układ strony, proporcje, siatka, zastosowanie kroju pisma, interlinii, kolor, tekstura i wiele innych.
Książka mówi o tym, czym jest layout zarówno w ujęciu historycznym, jak i w rozumieniu współczesnym, jak zmienia się jednak jego oblicze, forma i możliwości stosowania w projektowaniu graficznym. Ukazuje dylematy z jakim może zetknąć się projektant w swojej pracy i sposoby ich rozwiązania. Analizuje zagadnienie projektowania z perspektywy tworzenia różnych form wydawniczych i użytkowych – książek, czasopism, materiałów reklamowych, opakowań, strony www, a także w projektowaniu wnętrz i architekturze.
Co ważne, prezentuje dobre i inspirujące przykłady projektów, rozwiązań graficznych i typograficznych z całego świata.
Książka została napisana językiem przystępnym nawet dla osób niezbyt dobrze poruszających się w fachowym nazewnictwie związanym z projektowaniem graficznym.
Pozycja będzie też świetną pomocą dydaktyczną dla uczelni artystycznych, typograficznych
i poligraficznych.
W serii ukazały się: „Typografia”, „Kreatywna reklama”, „Logo. Przewodnik dla projektantów”, „Opakowania. Gotowe szablony, projekty, techniki składania”, „Projektowanie dla nowych mediów”, „Twórcze projektowanie” i „Twórcze ilustrowanie”.
Liczba stron: 193
Rok wydania: 2008
Tłumacz: Jagiełło Joanna, Kowalczyk Urszula
Format (wymiary): 22.2x30.0cm
ISBN: 9788301155438
Wydanie: 1