Księga wyzwań Dasha i Lily - Cohn Rachel, Levithan David - książka

Księga wyzwań Dasha i Lily książka papierowa

Cohn Rachel, Levithan David

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pełna wdzięku romantyczna historia z książkami, przedświąteczną gorączką i bożonarodzeniowym Nowym Jorkiem w tle
„W środku znajdziesz wskazówki. Jeśli chcesz je poznać, przewróć stronę. Jeśli nie – proszę, odłóż notatnik na półkę”
Zainspirowana przez szczęśliwie zakochanego brata, szesnastoletnia Lily zostawia czerwony notatnik pełen wyzwań na ulubionej półce w swojej ulubionej księgarni. Notes czeka na odpowiedniego chłopaka, który odważy się podjąć grę. Ciekawski, ironiczny, lekko cyniczny Dash nie boi się zagadek - księga wyzwań staje się dla niego tak potrzebną odskocznią od codzienności.
Dash i Lily urządzają podchody na wielką skalę ­– szukają notesu (i siebie) po całym Manhattanie. Podczas gry zaczyna rodzić się uczucie. Tylko czy na żywo zrobią na sobie równie dobre wrażenie, co na papierze? To spotkanie może okazać się największym wyzwaniem!
Rachel Cohn i David Levithan napisali wspólnie trzy książki. Pierwsza z nich, Nick & Norah’s Inifinite Playlist doczekała się ekranizacji oraz ukaże się po polsku w 2016 r. W pracy nad Księgą wyzwań… autorzy rozdzielili się – David pisał rozdziały w imieniu Dasha, a Rachel w imieniu Lily.
Poza powieściami napisanymi w duecie oboje mają na koncie wiele innych utworów. Cohn jest autorką m.in. powieści You Know Where to Find Me, Very LeFreak. Dorobek Levithana to kilkanaście książek dla młodzieży, m.in. Will Grayson, Will Grayson napisana we współpracy z Johnem Greenem.

Liczba stron: 312

Tłumacz: Pater-Podgórna Ewa

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788380740013

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.