Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego.
W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań:
• Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w przypadku banków?
• Jakie generatory generatorów można uznać za istotne ze względu na kreowanie wartości banków?
• Jak należy interpretować ryzyko bankowe, a właściwie jego poszczególne rodzaje, w kontekście kluczowego generatora wartości banku?
• Które z kategorii kapitału bankowego (finansowy, księgowy, intelektualny) należy uznać za kluczowe generatory wartości banku?
• Które metody wyceny wartości (spośród wykorzystywanych w firmach) są najbardziej adekwatne w przypadku banków?
Odpowiedzi na pytania Czytelnik znajdzie w prezentowanej książce.
Liczba stron: 232
Rok wydania: 2016
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788375567649
Wydanie: 1