Koniec alfabetu Jak być liderem nowej generacji - Stohnij Piotr - książka

Koniec alfabetu Jak być liderem nowej generacji książka papierowa

Stohnij Piotr

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

O CZYM JEST TA KSIĄŻKA?

Koniec alfabetu to książka poświęcona zmianom pokoleniowym i ich wpływie na rzeczywistość. Bazuje ona na kompleksowych badaniach, studiach przypadków z Polski i z zagranicy oraz szerokiej analizie źródeł z całego świata. Daje też praktyczne odpowiedzi dotyczące zmian w świadomości społeczeństw, ich wpływie na indywidualne decyzje oraz sposobach na zbudowanie porozumienia między osobami reprezentującymi cztery generacje: wyżowców, pokolenia X, milenialsów oraz generacji Z. Podpowiada także, co przyniesie przyszłość, i nazywa najmłodsze pokolenie, które obecnie przychodzi na świat.


CO MÓWIĄ AUTORYTETY O TEJ KSIĄŻCE?

Najlepszym potwierdzeniem tezy o wyjątkowości tej książki są opinie autorytetów świata psychologii i życia społecznego. Wojciech Eichelberger, czołowy polski psycholog i psychoterapeuta, jedna z pierwszych osób, które przeczytały „Koniec alfabetu”, mówi o tej publikacji tak:
„Koniec alfabetu” to książka bez wątpienia wyjątkowa. Oparta na rzetelnej wiedzy o nas – ludziach – i o naszych zbiorowych strategiach dostosowywania się do zmieniającej się rzeczywistości, a zarazem eksplodująca wizjonerską kreatywnością. Konieczna, obowiązkowa lektura nie tylko dla liderów biznesu, aktywistów czy polityków, lecz także dla wszystkich chcących głębiej zrozumieć mechanizm kryzysu naszej cywilizacji – ten przełomowy moment, w jakim żyjemy, oraz możliwe scenariusze klęski i ratunku.
Z kolei doktor Wiesław Rozłucki, pierwszy prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, również jedna z pierwszych osób, które przeczytały „Koniec alfabetu”, stwierdza:
Nie zdawałem sobie sprawy, jak bardzo zróżnicowane ze względu na przynależność do danego pokolenia są indywidualne cele i motywacje pracowników współpracujących w firmach. Co ważniejsze, to zróżnicowanie występuje szczególnie w ramach najmłodszych pokoleń: Y i Z – ale również wśród starszych z generacji X i wyżu demograficznego. Jak zarządzać takimi zespołami? Jak w nich współpracować? Na takie i inne pytania autor odpowiada w profesjonalny sposób, podpierając się własnym doświadczeniem zawodowym i badaniami, ale również bogatą literaturą światową. Z pełnym przekonaniem polecam lekturę „Końca alfabetu”!


DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA?

„Przez minionych dziesięć lat codziennie analizowałem i badałem procesy optymalizacyjne, zarządzałem zmianą i wytyczałem nowe kierunki. Pomagałem firmom działającym na polskim rynku i na zagranicznych rynkach. W tym czasie miałem okazję dokładnie przyjrzeć się warunkom, w jakich funkcjonują te podmioty. Problemom, które utrudniają, spowalniają, a niekiedy wręcz paraliżują ich sprawne operowanie w warunkach współczesności.

Obserwowałem, analizowałem i wyciągałem wnioski, które w końcu przywiodły mnie do napisania tej książki. Na przestrzeni czasu coraz wyraźniej dostrzegałem, jak ogromne znaczenie dla sprawnego funkcjonowania każdej organizacji ma harmonijne współdziałanie różnych pokoleń pracowników i jak dramatyczny w skutkach jest ich konflikt” – mówi Piotr Stohnij, autor książki, prowadzący od kilku lat badania wśród największych polskich firm.


Turbulentna rzeczywistość, w której przyszło nam funkcjonować, praktycznie nie pozostawia miejsca na błędy. Nawet minimalne wahania odbijają się szerokim echem na efektywności, ekonomicznej stabilności i możliwościach biznesowych całych organizacji. Konflikt pokoleniowy jest tutaj ogromnym czynnikiem ryzyka.

Żyjemy w czasach bez precedensu. Na naszych oczach w jednym miejscu pracy splatają się aż cztery różne pokolenia pracowników. Ludzi o odmiennych wartościach, zasadach, oczekiwaniach, schematach działania i temperamentach. Dlatego jednym z najważniejszych wyzwań współczesnego biznesu jest nauczyć się eliminować zarzewia konfliktu, rozładowywać napięcia i skutecznie wygaszać kryzysy.

Wydaje się, że dotychczas problem ten był całkowicie niedostrzegany przez badaczy, analityków i teoretyków! A przecież jest to fundamentalna kwestia, która zdecyduje o być albo nie być wielu firm na polskim rynku i na światowych rynkach! I właśnie dlatego powstała ta książka. Podręcznik, w którym zebrane zostały lata doświadczeń, dziesiątki scenariuszy, setki narzędzi i tysiące obserwacji.


DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA

Koniec alfabetu to napisany prostym językiem, czytelny i przejrzysty podręcznik, przygotowany z myślą o wyzwaniach, jakie stawiają przed nami obecne czasy. A przede wszystkim związane z nimi zagrożenia, szanse, punkty zwrotne i przełomowe zmiany. Związane z tymi elementami składowymi życia społecznego i biznesowego, które wymagają wytyczania nowych kierunków, kreślenia nowych strategii i wkraczania na nieznane obszary biznesu i relacji międzyludzkich.

Jest to pozycja, która rzetelnie opisuje sposoby, dzięki którym można świadomie reagować na dynamiczne zmiany w otoczeniu. Za pomocą prostych trików, nieintuicyjnych rozwiązań i sprawdzonych scenariuszy.

Jest to pozycja obowiązkowa dla każdej osoby, która mierzy się z kryzysami i zmianami w turbulentnym otoczeniu – dla Ciebie. Ponieważ tylko z niej dowiesz się, jak uniknąć poważnych błędów, które mogą położyć się cieniem na Twoim dalszym życiu, karierze zawodowej i relacja z innymi. A także jak skutecznie przekuć nawet najtrudniejsze wyzwania i sytuacje kryzysowe w sukcesy.

Liczba stron: 480

Rok wydania: 2022

Format (wymiary): 16.5x24.2cm

ISBN: 9788395820601

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.