Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz - Girard Joe, Brown Stanley H. - książka

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz książka papierowa

Girard Joe, Brown Stanley H.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

34,90 zł
od 17,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis



Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie.

Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy, z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Księga Rekordów Guinnessa uznała go dwunastokrotnie najwybitniejszym sprzedawcą na świecie.

W podrozdziale Odnosimy bezkrwawe zwycięstwa J. Girard pisze: „(…) dla prawdziwego handlowca nie ma nic wartościowszego od dokonanej sprzedaży. Jest ona dlań tym, czym powrót do domu dla odkrywcy, strzelona bramka dla piłkarza, zwycięska bitwa dla generała. Z tym, że kiedy handlowiec coś sprzeda, nikt na tym nie przegrywa. Zarówno sprzedawca jak i klient zyskują, jeśli transakcja jest uczciwa. Obie strony odnoszą zwycięstwo. Czy może istnieć coś wspanialszego? (…)”.

Joe Girard doskonale wie na czym polega sprzedaż i potrafi w arkana handlu znakomicie wprowadzić. Tak więc, jeśli solidnie przestudiujesz tę książkę, dowiesz się:

– Jak skutecznie nawiązywać kontakt z klientem przez telefon
– Jak korzystać z „żywego słowa” jako najdoskonalszego instrumentu w nawiązywaniu kontaktów
– Jak czytać w myślach klienta
– Jak utrzymać kontakt z klientem przez całe życie
– Jak pozyskać przyjaźń ludzi z którymi handlujesz

Liczba stron: 254

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Sadkowski Wacław

Format (wymiary): 11.0x18.0cm

ISBN: 9788367107143

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.