Kaszoterapia jaglana - Kowalczyk Anna, Antoniszyn Tomasz - książka

Kaszoterapia jaglana książka papierowa

Kowalczyk Anna, Antoniszyn Tomasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Takiej książki o kaszach jeszcze nie było! Nastaw się na zdrową dietę, która nie tylko uwolni Cię od wielu dolegliwości, ale także sprawi przyjemność Twojemu podniebieniu: 5 posiłków dziennie, trzy 7-dniowe plany żywieniowe oparte w całości na kaszy jaglanej, gryczanej i komosie ryżowej. Oprócz tego porcja solidnej wiedzy, którą dzielą się z nami autorzy przepisów, twórcy cieszącego się ogromną popularnością bloga naszakasza.pl

Anna Kowalczyk – ekspert żywieniowy, dietetyk i psychodietetyk z wykształcenia i zamiłowania, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Lublinie. Prowadziła warsztaty, wykłady i szkolenia o tematyce żywieniowej i prozdrowotnej, autorka licznych artykułów, gość wielu programów telewizyjnych i radiowych, założycielka bloga naszakasza.pl

Tomasz Antoniszyn – znakomity kucharz, szef kuchni wielu warszawskich restauracji. Jego szczególną pasją jest fotografia kulinarna – jest autorem zamieszczonych w książce smakowitych zdjęć do wszystkich przepisów. Wyróżniony przez magazyn F5 w zestawieniu 10. polskich fotografów kulinarnych, których warto obserwować. Autor artykułów w wielu poczytnych magazynach o tematyce kulinarnej, współautor bloga naszakasza.pl

Dzięki nim poznasz:

proste przepisy na smaczne i zdrowe dania

właściwości zdrowotne kasz

produkty, które warto z nimi łączyć, aby wzmocnić ich prozdrowotne działanie

kulinarne triki, porady, sugestie i alternatywne rozwiązania.

Liczba stron: 128

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788380212060

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.