Jesteś wartościowa! 10-tygodniowy trening doceniania siebie. Wydanie II - Trzaskowska Małgorzata - audiobook

Jesteś wartościowa! 10-tygodniowy trening doceniania siebie. Wydanie II audiobook

Trzaskowska Małgorzata

0,0
59,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Tylko 70 dni dzieli Cię od prawdziwego poczucia własnej wartości

Pomocna, zawsze uśmiechnięta, ustępliwa, pracowita, gotowa do poświęceń dla bliskich i stawiająca potrzeby innych ponad własne - identyfikujesz się z tymi określeniami? Ze wszystkich sił starasz się taka być, a w środku... ciągła walka. Z jednej strony bowiem masz dosyć bycia miłą, urobioną po pachy kobietą bez prawa do odczuwania smutku i gniewu, z drugiej - czujesz, że tylko jeśli będziesz uosabiać powyższe cechy, zasłużysz sobie na miano osoby wartościowej. Tyle że to tak nie działa. Ani poświęcanie siebie, ani zaprzeczanie sobie nie doprowadzą Cię do punktu, w którym ludzie będą Cię doceniać i szanować. Co więcej, lekceważąc własne potrzeby, wartości, emocje, zmierzasz do smutnego, ciemnego miejsca, pełnego frustracji, cierpienia i pogardy dla samej siebie.

Na szczęście nie jesteś na nie skazana. Możesz wybrać zupełnie inną drogę. W jej trakcie, stosując 10 skutecznych strategii, nauczysz się doceniać siebie taką, jaka jesteś. Strategie te pomogą Ci uwolnić się od lęku przed byciem "nie dość dobrą" i sprawią, że przestaniesz nieustannie siebie naprawiać. Zamiast tego zaczniesz siebie akceptować. W efekcie zrozumiesz, że do poczucia własnej wartości nie potrzeba Ci aprobaty innych ludzi. Będziesz je odtąd czerpać z własnego wnętrza - z tego, kim naprawdę jesteś. Z całym zestawem Twoich własnych potrzeb, wartości i emocji.

Brzmi dobrze? Zatem zaczynamy - daj sobie 10 tygodni na zmianę!

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.