Jesteś kozak! - Sincero Jen - książka

Jesteś kozak! książka papierowa

Jen Sincero

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: onepress
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Zastanów się, czego chcesz od życia... A potem weź sprawy we własne ręce!
Co czujesz, kiedy oglądasz w telewizji reportaż ze zdobycia K2 albo igrzyska olimpijskie? A kiedy słuchasz kogoś, kto z pasją opowiada o swoim zrealizowanym marzeniu? Czy nie towarzyszy Ci wówczas myśl, że każdego dnia bezpowrotnie tracisz kawałek swojego życia, podczas gdy możesz sięgnąć po znacznie więcej? A przecież to możliwe! Możesz stać się najlepszą wersją siebie, przestać wreszcie myśleć o sobie w kategoriach nieudacznika i zdobyć to, na czym najbardziej Ci zależy. Musisz tylko podjąć w końcu DECYZJĘ oraz wysiłek, który pozwoli Ci wcielić w życie Twoje postanowienia.
Poradnik Jen Sincero, który jest przykładem działania tej strategii, pomoże Ci na początku drogi. Ten zabawny, inspirujący i całkowicie nieformalny przewodnik podpowie Ci, jak uwolnić Twoją energię, obudzić się z Wielkiej Drzemki i zacząć słuchać wewnętrznego głosu. Zobaczysz, jak zacząć świadomie używać własnego umysłu i ciała, pielęgnować w sobie poczucie miłości własnej i przestać się wstydzić. Odkryjesz, że wprawdzie nie jesteś ideałem, ale to nie jest powód do rozpaczy, pieniądze nie śmierdzą, a każdy lęk można pokonać. Wejdź na drogę poszukiwaczy szczęścia, a znajdziesz je za pierwszym zakrętem!
"Pierwszą rzeczą, o którą Cię poproszę, jest to, żebyś uwierzył, że żyjemy w świecie nieograniczonych możliwości".
Jen Sincero

Liczba stron: 272

Tłumacz: Kwiecień Olga

Format (wymiary): 14.0x20.8cm

ISBN: 9788328903081

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.