Jeden jest nasz Pan i Mistrz - Muszyński Henryk J. - książka

Jeden jest nasz Pan i Mistrz książka papierowa

Muszyński Henryk J.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Niniejsza publikacja, nosząca tytuł: „Jeden jest nasz Pan i Mistrz", stanowi owoc modlitwy, studium i refleksji prowadzonej z wykorzystaniem bogatego warsztatu naukowego i doświadczeń duszpasterskich Księdza Arcybiskupa. To piękne kompendium pozwalające odczytać i pogłębić wartość powołania kapłańskiego.
fragment Przedmowy ks. Antoniego Bączkowskiego Rektora WSD w Pelplinie

Arcybiskup Henryk J. Muszyński - urodzony 20 marca 1933 roku w Kościerzynie, kapłan archidiecezji chełmińskiej, wyświęcony 28 kwietnia 1957 roku. W latach 1985–1987 – biskup pomocniczy chełmiński, 1987–1992 – biskup włocławski, 1992–2010 – arcybiskup metropolita gnieźnieński, 2009–2010 – Prymas Polski. Profesor nauk biblijnych. Uczestnik kilku synodów biskupów. Od 1994 roku członek Papieskiej Rady ds. Popierania Jedności Chrześcijan, 2002–2010 – członek Kongregacji Nauki Wiary. Promotor porozumienia polsko-niemieckiego, dialogu katolicko-żydowskiego oraz polsko-rosyjskiego, inicjator i organizator Zjazdów Gnieźnieńskich.

Autor ponad 370 publikacji naukowych i pastoralnych. Ostatnio opublikował m.in. książki: Stańmy z radością przed obliczem Pana. Kontemplacja oblicza Bożego w człowieku i oblicza ludzkiego w Bogu, Pelplin 2012 (zapis biblijnych rozważań o Obliczu Pańskim wygłoszonych do sióstr obliczanek podczas rekolekcji) oraz Cierpliwe trwanie znakiem miłości. Homilie i orędzia Arcybiskupa Henryka J. Muszyńskiego, Prymasa Polski, 19 grudnia 2009 – 8 maja 2010 roku, Gniezno 2013.

Liczba stron: 228

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788378231615

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.