Jak żyć? - Dąbrowska-Cendrowska Olga - książka

Jak żyć? książka papierowa

Dąbrowska-Cendrowska Olga

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Problematyka podjęta przez Autorkę […] wydaje się niezwykle ważna we współczesnej kulturze konwergencji, w której przecinają się media, kanały dystrybucji i produkcji treści, a więc także i ich konsumenci, producenci i prosumenci. Relatywnie łatwy dostęp do mediów społecznościowych oraz ogromna oferta mediów tradycyjnych […] sprawiają, że wzrasta liczba osób, które korzystają z tzw. poradnictwa medialnego. […] Publikacja jest istotnym i atrakcyjnym źródłem informacji dla studentów i badaczy, zwłaszcza zainteresowanych
prasoznawstwem, medioznawstwem oraz współczesną socjologią mediów”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Agnieszki Ogonowskiej
Instytut Filologii Polskiej, Katedra Mediów i Badań Kulturowych
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie


Praca dr Olgi Dąbrowskiej-Cendrowskiej pojawiła się w momencie, gdy nasz kraj ma już rozwinięty system medialny, w którym nie tylko media tradycyjne (prasa, radio telewizja) pełnią od dawna m.in. funkcję poradnikową, ale ta ostatnia przeszła już w znacznym (jak się okazuje) stopniu do tego, co nazywamy mediami internetowymi. Autorka próbuje całościowo, ilościowo i jakościowo ogarnąć te zmiany, przyglądając się jednym (starym) i drugim (nowym czy nowym nowym) mediom. Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu badawczym, w pełni podołała temu zadaniu […]. Uzyskujemy tym samym obraz zmian ilościowych wzbogacony o jakościowe analizy reprezentatywnych dla nich mediów. Cennym uzupełnieniem tego studium […] jest sondaż opinii ukazujący stronę subiektywną, stan świadomości konsumentek w zakresie możliwości korzystania z tych porad medialnych.

Z recenzji dr. hab. Ryszarda Filasa
Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej
Uniwersytet Jagielloński

Liczba stron: 408

Format (wymiary): 24.0x16.5

ISBN: 9788375458749

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.