Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe.
Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję.
Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.:
- jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę,
- jak mierzyć oglądalność witryny,
- jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci,
- jak zarabiać na sprzedaży online,
- jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie,
- na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.
Liczba stron: 206
Rok wydania: 2015
Format (wymiary): 16.5x24.0cm
ISBN: 9788326482526