Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Książka napisana przez wybitnych specjalistów w dziedzinie prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne i potwierdzone naukowo podejście do uczenia się. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają, dlaczego zakłócenia umiejętności sensomotorycznych negatywnie wpływają na rozwój ruchowy, poznawczy i emocjonalny dziecka, a także dlaczego mogą być przyczyną specyficznych trudności w nauce oraz niedojrzałego zachowania uczniów. Pokazują, jak w jaki sposób diagnozować problem oraz skutecznie mu przeciwdziałać przez usprawnianie umiejętności koniecznych do efektywnego uczenia się oraz jak dzięki proponowanym przez nich rozwiązaniom (program ćwiczeń integrujących) wspierać harmonijny rozwój dziecka.
Techniki używane w INPP pozwalają na przekroczenie wielu międzydyscyplinarnych granic: techniki diagnostyczne oraz systemy obliczania punktów są oparte na testach, które powstały pierwotnie na polu medycyny ogólnej. Oznacza to, że jeśli te same testy zostaną użyte przez lekarza, fizjoterapeutę czy terapeutę zajęciowego, uzyskają oni identyczne wyniki. Jednakże używane w INPP metody interwencji różnią się od metod, jakimi zwyczajowo posługują się fizjoterapeuci czy terapeuci zajęciowi przeszkoleni w zakresie integracji sensorycznej; ostatecznie, testy fizyczne oraz programy leczenia fizycznego znajdują zastosowanie w odniesieniu do problemów natury edukacyjnej bądź psychologicznej.
Celem niniejszej książki była synteza i zbliżenie różnych dziedzin zawodowych i osiągnięcie jednolitego rozumienia roli, jaką czynniki fizyczne mogą odgrywać zarówno w procesie uczenia się, jak i powstawania problemów emocjonalnych.
Z Przedmowy
Liczba stron: 416
Rok wydania: 2011
Tłumacz: Trzcińska Magdalena
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788301166526
Wydanie: 1