International business in transition - Gorynia Marian - książka

International business in transition książka papierowa

Marian Gorynia

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

The present book refers to, and in a way is an extension of previous book Studia nad transformacją i internacjonalizacją gospodarki polskiej (Studies on the transformation and internationalization of the Polish economy), published in the year 2007 which recorded 20 years of cooperation with the journal EKONOMISTA. It contained articles published by author or together with colleagues in Polish in this periodical during the years 1988-2007. The book besides transition problems investigated as well the issue of internationalisation of the Polish economy. The book covers a wide range of issues and approaches. Some contributions assume a macroeconomic perspective others a company speci?c, branch speci?c or region speci?c focus. Analysis covers economic policy and company strategy, problems of international trade and foreign direct investment, includes insights on issues of competitiveness at company and country levels. Articles included in the book also offer a wide scope of methodological approaches. Some have a mainly theoretical focus, others include results of conducted empirical research. In some a diagnostic, descriptive and explanatory thrust is prevalent, in others a normative approach dominates, including frequently a prognostic thread.

Liczba stron: 328

Rok wydania: 2009

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788376410463

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.