Innowacyjność w budowaniu gospodarki wiedzy w Polsce -  - książka

Innowacyjność w budowaniu gospodarki wiedzy w Polsce książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Celem książki jest wykazanie znaczenia innowacyjności w procesie kreowania gospodarki opartej na wiedzy w Polsce. Problematyka ta, w aspekcie rozwoju społeczno-gospodarczego naszego kraju, powinna nabierać priorytetowego znaczenia. Niska innowacyjność Polski na tle innych krajów wymusza nie tylko pytanie o przyczyny takiego stanu, ale jednocześnie o rekomendacje pod adresem polskiej polityki innowacyjnej i perspektyw budowania gospodarki wiedzy.
Książka jest zbiorem 14 opracowań, 19 autorów z różnych środowisk akademickich w Polsce. Została podzielona na trzy powiązane ze sobą części, zgodnie z założeniem, że innowacyjność Polski zależy od skoordynowanych działań podejmowanych na poziomie makroekonomicznym, regionalnym oraz przedsiębiorstw.
Książka zawiera zarówno teoretyczne, jak i praktyczne rozważania dotyczące innowacyjności, których punktem wyjścia są cele zapisane w strategii lizbońskiej. Jest ona zbiorem opracowań autorów z różnych ośrodków akademickich w Polsce. Przeznaczona jest zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych, a także wszystkich Czytelników, którzy zainteresowani są problematyką innowacyjności w procesie kreowania gospodarki wiedzy.

Rozważania przedstawione w niniejszej publikacji prowadzą do wniosku, że skoordynowane działania innowacyjne podejmowane na płaszczyźnie makroekonomicznej, regionów i przedsiębiorstw, uwzględniające kwestie edukacji i nauki, powinny nabierać w Polsce priorytetowego znaczenia. Kreowanie gospodarki wiedzy to scenariusz długookresowego rozwoju społeczno-gospodarczego Polski.

Liczba stron: 196

Rok wydania: 2007

ISBN: 9788360653012

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.