Hulajnogą przez Szczęśliwą Arabię - Wieczorkiewicz Dominik - książka

Hulajnogą przez Szczęśliwą Arabię książka papierowa

Wieczorkiewicz Dominik

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zbiór opowiadań dla młodych czytelników będący pogodną, owianą humorem relacją z autentycznej i dość nietypowej podróży. Autor – młody leśnik – wyrusza w towarzystwie pluszowego misia (wspierającego organizację charytatywną) na Półwysep Arabski. Jego głównym środkiem transportu jest wysłużona hulajnoga. Z dziecięcą ufnością przemierza najpierw Arabię Saudyjską, następnie Bahrajn, Oman i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Spotyka na swej drodze przyjaznych i gościnnych ludzi, przeżywa różne przygody, przygląda się zwierzętom – wielokrotnym sprawcom ciekawych zdarzeń. Opisywane niekiedy z lekkim „przymrużeniem oka”, wszystkie one wydarzyły się podczas tej podróży.

Arabia Felix – Szczęśliwa Arabia, określenie przypisane w starożytności obecnym terenom Jemenu i Omanu, podczas tej podróży nabrały dla Autora nowego, osobistego znaczenia. Wszystkie odwiedzone miejsca Półwyspu Arabskiego, przygody, spotkania... wspomina jako niezwykle szczęśliwe!

Nie ma tu miejsca na opisy skomplikowanej sytuacji politycznej regionu. W czasach radykalizmu islamskiego, kiedy na świecie kipi od zamachów terrorystycznych i poważnych konfliktów, podróżnik świadomie zdaje się dostrzegać tylko to, co wokół dobre i przyjazne. Historia ciekawa, bowiem szczera i prawdziwa. Pisana z głębi serca, pełna przygód, których nie powstydziłby się „Ali-Baba i czterdziestu rozbójników”. To opowieść o marzeniach, zachwycie światem i dobrem, które pragnie stale odnajdywać w ludziach.

Liczba stron: 128

Format (wymiary): 17.0x25.0cm

ISBN: 9788379155729

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.