Hiszpański Mapy językowe - Baranowska Paula - książka

Hiszpański Mapy językowe książka papierowa

Baranowska Paula

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Marzysz o tym, by nauczyć się języka hiszpańskiego skutecznie i przyjemnie? Szukasz nowej, niecodziennej metody, która pomoże Ci zapamiętać słówka i konstrukcje gramatyczne?

Świetnie się składa – książka Hiszpański. Mapy językowe jest stworzona dla Ciebie! Znajdziesz w niej unikatowe mapy językowe zawierające skojarzenia oraz niepowtarzalne rysunki. Dzięki nim zapamiętanie nowych hiszpańskich słów i zwrotów stanie się prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Ucząc się metodą mapowania pojęć, w mgnieniu oka zaczniesz myśleć po hiszpańsku i nabędziesz lekkości w posługiwaniu się tym językiem! Ciekawe ćwiczenia do każdej mapy bazujące na skojarzeniach i rysunkach, takie jak codzienne dialogi czy historie z przymrużeniem oka pozwolą Ci przećwiczyć nowe słownictwo.

Poszerzysz swoją wiedzę, czytając ciekawostki językowe i wykonując niekonwencjonalne zadania. Przekonaj się, jak rozwój Twojej wyobraźni językowej wpłynie na szybkie przyswajanie słówek.

Potraktuj tę pozycję jako mapę do hiszpańskiego świata, z którą nigdy się nie zgubisz. Wyznacz trasę, której metą będzie językowy sukces i daj się ponieść hiszpańskiej przygodzie!

Książka zawiera:
? tysiące haseł i skojarzeń zapisanych w postaci map językowych, dzięki którym szybko zapamiętasz nowe słownictwo,
? setki rysunków rozwijających wyobraźnię językową,
? ciekawostki dotyczące języka, kultury, słownictwa oraz gramatyki,
? 200 ćwiczeń oraz testy podsumowujące i krzyżówki, dzięki którym powtórzysz przyswojone informacje.

Liczba stron: 208

Format (wymiary): 21.0x20.0cm

ISBN: 9788367576086

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.