Historia finansów współczesnego świata od 1900 roku - Wojciech Morawski - książka

Historia finansów współczesnego świata od 1900 roku książka papierowa

Wojciech Morawski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Są trzy powody, dla których warto przeczytać tę książkę:

1. By mieć świadomość, co nam grozi lub gdzie może pojawić się szansa na poprawę sytuacji. Zjawiska finansowe wpływają na nasze życie. Pojedynczy człowiek może odczuwać bezsilność wobec potęgi wybuchu wulkanu, ale odrobina wiedzy z dziedziny wulkanologii zwiększa jego szanse przeżycia. Z finansami jest podobnie.

2. By przekonać się, że świat finansów nie jest tak skomplikowany. Ekonomiści, a dotyczy do w szczególności finansistów, zabezpieczają się często przed wkraczaniem amatorów w obszar ich zainteresowań, posługując się wyjątkowo skomplikowanym językiem. Jeśli tylko uda się im przekonać, że sprawy, o których mówią, są niezmiernie zawiłe i konieczna jest specjalistyczna wiedza, by je pojąć - wygrali. Jednak naprawdę to, o czym mówią, sprowadza się do kilku prostych mechanizmów. Ich zrozumienie nie przekracza zakresu percepcji inteligentnego człowieka.

3. Gdyż przedstawia „odwrotną stronę medalu" w stosunku do tej, którą ukazuje historia polityczna. Wiele wydarzeń politycznych bez znajomości historii finansów może sprawiać wrażenie przypadkowych. W świetle tego, co wynika z historii finansów, stają się logiczne
i zrozumiałe. Książka ta pomaga zrozumieć historyczne uwarunkowania zjawisk gospodarczych. Można też dowiedzieć się z niej, że żadna dobra koniunktura nie trwa wiecznie. Na szczęście to samo można powiedzieć o złej koniunkturze.

Liczba stron: 127

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 15.9x22.9

ISBN: 9788372519320

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.