Hipnoporód - Krawczyk Kaja - książka

Hipnoporód książka papierowa

Krawczyk Kaja

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Hipnorodzenie, z angielskiego hypnobirthing, to pewnego rodzaju filozofia porodu i sięganie do korzeni położnictwa i opieki nad rodzącymi. To z jednej strony edukowanie rodzących i przywracanie im wiary odnośnie zdolności ich ciała do naturalnego procesu, jakim jest poród. Z drugiej – uczenie mam technik, które pozwalają im osiągnąć głęboki stan relaksu. Dzięki temu ich ciało w łatwiejszy i przyjemniejszy sposób przygotowuje się na poród. Mamy stają się również bardziej pewne siebie i ufają swojemu ciału.

Mam na imię Kaja. Jestem jedyną w Polsce magister hipnoterapii klinicznej z dyplomem londyńskiej uczelni. Pracę magisterską, którą broniłam na University of West London, poświęciłam na badania odnośnie hipnoporodu. Jestem również certyfikowaną instruktorką KgHypnobirthing oraz twórczynią szkolenia dla specjalistów opieki okołoporodowej, akredytowanego przez London College of Clinical Hypnosis International.

(…) Książka stanowi bardzo cenną i innowacyjną jak na polskie warunki lekturę dla kobiet będących w ciąży i, jak sądzę, wielu położnych pracujących na traktach porodowych. (…) Książka jest źródłem cennej wiedzy i doświadczeń zawodowych wynikających z praktyk prowadzonych w Wielkiej Brytanii, w której kwalifikacja rodzących według czynników ryzyka jest bardzo szczegółowo rozpracowana, a Hipnoporód jest wykorzystywany w codziennej praktyce. Żywię nadzieję, że stanie się on też częścią praktyki w naszych salach porodowych.

Ewa Tobor – dr n. med., położna,
adiunkt, miejsce pracy Wydział Nauk o Zdrowiu
Uniwersytetu Opolskiego

Liczba stron: 240

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788395820908

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.