Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
89,00 zł
od 44,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Packed with practical guidance on all aspects of graphic design, from understanding the basics to devising an original concept and creating successful finished designs
Illustrated in full colour throughout with creative exercises and tutorials for students, and real-world graphic design briefs
This revised edition contains specific advice on how to adapt designs to suit different projects, including information on digital imaging techniques, motion graphics and designing for the web and small-screen applications
Liczba stron: 208
Rok wydania: 2015
Format (wymiary): 22.0x22.0cm
ISBN: 9780500291436
