Flamenco na polskiej scenie - Żebrowska-Kacprzak Urszula - książka

Flamenco na polskiej scenie książka papierowa

Żebrowska-Kacprzak Urszula

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pierwsza literacka publikacja znanej polskiej tancerki flamenco Urszuli Żebrowskiej-Kacprzak to owoc wieloletniego doświadczenia scenicznego autorki oraz jej wyobraźni estetycznej i artystycznej pomysłowości. Autorka sugeruje zarówno sprawdzone jak i nowatorskie rozwiązania, aby występy flamenco w polskich warunkach były jak najbardziej efektowne. Ponadto przybliżona jest historia kultury flamenco, opisane podstawowe formy w tym tańcu, nieco uwagi poświęca się rekwizytom i stepowaniu. Książka ta jest połączeniem podręcznika, poradnika i zbioru wspomnień i ciekawych obserwacji dotyczących flamenco. Wszystko, co potrzebne początkującemu i bardziej zaawansowanemu tancerzowi flamenco w Polsce. Daj się ponieść flamenco!
Urszula Żebrowska-Kacprzak tancerka, choreograf, instruktor rekreacji ruchowej i nauczycielka flamenco. Ekonomistka z wykształcenia, iberystka z zamiłowania, rozpoczynała naukę tańca w roku 1996 u prekursorki ruchu flamenco w Polsce Grażyny Adamczyk Lidtke. W trakcie swojej przygody z flamenco, uczyła się u mistrzów polskich, niemieckich, słowackich i oczywiście hiszpańskich, wyznaje zasadę, że flamenco może tańczyć każdy, gdyż emocje są uniwersalne bez względu na narodowość. Właścicielka największego sklepu z akcesoriami do flamenco Tienda Flamenca oraz wieloletnia współpracownica najbardziej znanych polskich artystów z kręgu flamenco Sławomira Dolaty, Marka Długosza, Roberta Gawrona, Ireneusza Folusza, obecnie prowadzi warsztaty tańca flamenco w Polsce i zagranicą oraz występuje w Duecie Flamenco, dużej formacji tanecznej Casi Flamenco, a także w zespołach, grających muzykę na żywo, m. in w swoim autorskim projekcie Tres Flamenkos y una Chica. W pracy naukowej poświęca się badaniom nad marketingiem w kontekście różnic kulturowych oraz prowadzi wykłady o kulturze regionów hiszpańskich.

Liczba stron: 144

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788322409169

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.