Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
34,90 zł
od 17,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Podręcznik omawia ważny instrument finansowy jakim jest faktoring, który zapewnia stały dopływ kapitału do przedsiębiorstwa, jednocześnie oferując szereg dodatkowych usług.
W książce podjęto istotne kwestie związane z identyfikacją potencjalnych zewnętrznych źródeł kapitału obcego. Zdefiniowanie przydatnych grupie małych i średnich przedsiębiorstw instrumentów finansowych zostało dokonane na tle oceny finansowego potencjału i ekonomicznych uwarunkowań tej grupy podmiotów gospodarczych.
Niniejsza publikacja:
zawiera syntezę wiedzy na temat faktoringu,
prezentuje rzeczywiste, zweryfikowane badania efektów zastosowania faktoringu w przedsiębiorstwach,
zawiera dogłębną analizę porównawczą faktoringu z innymi alternatywnymi źródłami krótkoterminowego finansowania działalności przedsiębiorstw.
Liczba stron: 188
Rok wydania: 2007
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788301150433
Wydanie: 1
