English for Business Professionals - Kowalska Monika - książka

English for Business Professionals książka papierowa

Kowalska Monika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

139,00 zł
od 69,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podręcznik English for Business Professionals ma charakter wielowymiarowy i umożliwia przyswajanie terminologii specjalistycznej w kontekście różnych dziedzin biznesu. Zawarty w nim materiał koncentruje się na zagadnieniach z obszaru ekonomii, finansów, księgowości, bankowości, prawa, zarządzania zasobami ludzkimi, technologii informacyjnych, logistyki i spedycji, marketingu, PR i mediów społecznościowych czy administracji. Podręcznik adresowany jest do pracowników wykorzystujących język angielski na co dzień w sytuacjach zawodowych oraz studentów przygotowujących się do pracy w środowisku międzynarodowym.

Podręcznik English for Business Professionals:
odzwierciedla dynamiczny rozwój języka angielskiego, związany z postępem w wielu dziedzinach biznesu
umożliwia kompleksowe rozwijanie wszystkich umiejętności językowych,
prezentuje terminologię specjalistyczną w kontekście branżowym,
łączy w sobie różnorodność materiału językowego z nowoczesną formą prezentacji,
odpowiada na potrzeby obecnych i przyszłych specjalistów, posługujących się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym, min. B1 według skali Rady Europy.

Podręcznik może być wykorzystywany na specjalistycznych kursach języka angielskiego (jako baza na kursach Business English i materiał dodatkowy na kursach Legal, Financial, HR, IT, Marketing, Office English czy English for logistics) w firmach, na lektoratach szkół wyższych oraz w szkołach językowych.

Liczba stron: 476

Format (wymiary): 19.5x26.5cm

ISBN: 9788325575168

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.