Dziennik Księga Rytuałów - Caban Jakub, Idzikowski Bartosz - książka

Dziennik Księga Rytuałów książka papierowa

Caban Jakub,Idzikowski Bartosz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,99 zł
od 20,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nareszcie! Tajemnicza Księga rytuałów trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić.
Księga Rytuałów to pełna zagadek gra, zamknięta między stronami książki. Kiedy ją otworzysz, przeczytasz krótką instrukcję, a następnie zmierzysz się z serią logicznych zagadek o rosnącym poziomie trudności. Najpierw odkryjesz żywioły, następnie nauczysz się operowania alchemicznymi składnikami, by na końcu przeprowadzać rytuały. Co istotne, większość zagadek możesz rozwiązywać w dowolnej kolejności, krok po kroku odkrywając historię Księgi. Do gry potrzebny będzie smartfon lub komputer połączony z internetem. Aplikacja pozwoli Ci sprawdzić poprawność odpowiedzi oraz da dostęp do podpowiedzi. Zagadki nie wymagają żadnej dodatkowej wiedzy, nie będziesz więc musiał szukać informacji w internecie. Książka i aplikacja, to jedyne czego potrzebujesz, by przejść Księgę Rytuałów. Księga Rytuałów została stworzona przez doświadczonych autorów - organizatorów oficjalnych Mistrzostw Świata Escape Roomów oraz założycieli serwisu LockMe.

Liczba stron: 128

Format (wymiary): 14.5x22.5cm

ISBN: 9788328092488

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.