Dwunastu - Konowoł Sebastian - książka

Dwunastu książka papierowa

Konowoł Sebastian

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

35,00 zł
od 17,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Rok 1598. Król Polski, Zygmunt III Waza, wraz z wojskami Rzeczypospolitej wyrusza przez Bałtyk do Szwecji, by umocnić swoje panowanie na skandynawskim tronie. Straszliwy sztorm jednak, który rozpętał się na morzu, posyła część wojsk w morskie odmęty. Na plaży nieopodal Sztokholmu z otchłani huraganu wyłania się zaledwie kilkunastu ocalałych, wśród nich znajduje się królewski dyplomata Samuel Łaski i jego przyjaciel Aleksander Dąbrowski. Ci nieliczni postanawiają, wbrew wszystkiemu, zdobyć szwedzkie miasto w imieniu króla i roztoczyć tam polskie panowanie. Czy odważny, lecz szalony plan się powiedzie? Czy ledwie dwunastu dzielnych rycerzy, którzy wyrwali się z morskiej nawałnicy, zdoła zdobyć Sztokholm? Czy król Polski i część jego armii, którym udało się przetrwać niszczycielski żywioł, będą w stanie zwyciężyć na szwedzkich ziemiach? Sebastian Konowoł – od wielu lat interesuje się historią, głównie dziejami starożytnego Rzymu i I Rzeczypospolitej, a także starożytnej Grecji, Egiptu i dawnych cywilizacji Bliskiego Wschodu. Zwiedził wiele krajów, gdzie można było odnaleźć ślady rzymskiej cywilizacji, między innymi Turcję, Tunezję, Egipt, Włochy i Macedonię. Odwiedził także wiele miejsc i zamków w Polsce, gdzie nadarzyła się sposobność, by na własne oczy ujrzeć historię dawnej Rzeczypospolitej. Od najmłodszych lat kocha kino i filmy historyczne, które sprawiły, że zapragnął pisać powieści i tworzyć własnych bohaterów osadzonych w dawnych, niezwykłych czasach.

Liczba stron: 168

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788383084527

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.