Doskonalenie przedsiębiorstw.Kryzys drogą do sukcesu - Kulig Maciej - książka

Doskonalenie przedsiębiorstw.Kryzys drogą do sukcesu książka papierowa

Kulig Maciej

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

104,00 zł
od 52,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Występowanie rozmaitych problemów w działalności przedsiębiorstw jest nieuniknione. O sukcesie organizacji decyduje umiejętność skutecznego pokonywania przeszkód i wdrażania rozwiązań mających na celu ciągłe doskonalenie. Niestety, umiejętność skutecznego radzenia sobie z trudnościami posiada tylko niewielka część pracowników i menadżerów zaangażowanych w działalność biznesową.
Celem książki Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu jest przekazanie praktycznej wiedzy o skutecznym rozwiązywaniu problemów, jakie występują w różnych obszarach działalności biznesowej. Autor pokazuje, jak najlepiej wykorzystać niepowodzenia i błędy, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości lub przynajmniej zmniejszyć niepożądane skutki. Dowiesz się z niej:
• jakie są metody i techniki związane z analizą zdarzeń (problemów) operacyjnych;
• jak określać przyczyny źródłowe i wybierać optymalne środki korekcyjne i zapobiegawcze;
• jakie są praktyczne aspekty związane z kompleksowym programem ciągłego doskonalenia w przedsiębiorstwie;
W publikacji znajdziesz szereg przykładów praktycznych związanych z rozwiązywaniem problemów operacyjnych odnoszących się do wielu różnych obszarów działalności biznesowej – energetyki, przemysłu chemicznego, lotnictwa, ochrony zdrowia, gospodarki komunalnej, i innych

Liczba stron: 350

Rok wydania: 2021

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788301188542

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.